Friday, November 21, 2014

Throwback

tengah buat throwback..bukak facebook kengkawan sekolah.. best friend ja laa.. tetiba rasa sebak..rindu.. rindu sangat.. irna,wan,dean..semua laa.. and paling-paling rindu,,irna la..the very best friend forever.. rindu ang wei.. masa dah berubah kan? semua dah berubah.. everything.. dean sekarang dah tak tomboy..dah cantik..hot stuff lagi..wan still macam dulu..hensem sentiasa.. and irna,,makin matang..makin cantik.. makin berjaya..dan makin jauh dari aku.. aku? still farah yang sama.. paling emo dan paling tinggi..haha.. aku rindu ampa wei!!!!! ok..ter"emo" lagi.. bye!
Jamuan akhir tahun 2010.. Masa ni aku tengah sakit..nak enjoy pon macam tak best ja.. ni satu-satunya pic aku hari tu..with wan dania..abg hensem..haha><
Majlis perpisahan puan chew.2011


Irna.. dulu comot ja..skrang dah cantik..

2011 irna..

KL trip 2010

KL trip with julia dan syazni

Open house 2009 with dean dan irna
Outing 2010 wan dan dean
Tarik tali rumah sukan 2011

No comments:

Post a Comment