Wednesday, November 14, 2012

Tiada lagi..

Tika ini.. hati ku di guris lagi.. Dia bersama wanita bertuah itu..
Sebak ku tak tertahan tatkala melihat telatah keduanya..
Ya Allah,,berat nya ujian mu ini.. Mengapa aku yang perlu merasai nya??
Seandainya aku tak on twitter tu tadi,,aku mungkin tak kan terluka sebegini..
Aku kecewa dengan mu.. terlalu kecewa..
Tak apa lah wahai putera pujaan ku..
Pergi la kepada puteri idaman mu..Kan ku doakan hubungan kalian bahagia..
Kan ku doakan putera ku tidak terluka lagi seperti masa lalu..
Walau pun aku hanya peminat dalam diam mu,,tapi cinta ku ini biar ku pendam dan mungkin akan ku usir demi hubungan yang kalian baru kecapi itu.. aku pasrah..
Ingat pesan ku,,seandainya sudah puas kau terluka,,aku sentiasa disini.. ^^ selamanya.. :D

No comments:

Post a Comment