Wednesday, June 22, 2016

Syafiq Aizat

Hubby,


Terima kasih kerana mengenaliku lebih dari sesiapa pun..Tak pernah seumur hidupku sebahagia kali ini..Aku bersyukur tuhan ketemukan kita..  Memang benar jodoh itu milik Allah.. Tapi tidak salah untuk kita mencuba kearah yang lebih baik.. Aku ingin membina bahtera untuk kita belayar bersama.. Meredah setiap ombak yang mungkin cuba memecahkan bahtera kita..  Aku tidak janji untuk menjadi yang sempurna untuk mu.Aku bukanlah bidadari yang tiada cacat cela.. Tapi aku janji untuk sentiasa menjaga dan menyayangi mu setelah kita halal bersama.  Mungkin ada kalanya kita akan bermasam muka.. Mungkin ada kalanya kita akan bersengketa..Sedangkan lidah lagi tergigit..Kita hanya merancang.. Allah juga penentu segalanya.. Seandainya kita terpisah, usah kau salahkan takdir pertemuan kita ini.. Mungkin allah ingin memberi yang lebih baik.. Aku terlalu bahagia bersamamu.. Aku sayang padamu.. Sepanjang perkenalan kita, aku belajar untuk mengenali cinta.. Aku belajar memahami.. Tidak sedikit pun aku ingin meminta-minta yang mewah.. Tidak juga aku ingin bintang dilangit untuk kau gapai diluar kemampuanmu.. cukup sekadar kau didepan aku, sihat dan ceria seperti selalu.. Mungkin cinta aku tidak sehebat mereka yang lain.. Tapi biarlah hanya Allah yang mampu memisahkan kita.. Selamat Hari Lahir yang ke-25 hubby sayang.. Syg sayang hubby sangat.. Terlalu sayang.. Semoga Allah permudahkan setiap perancangan kita bersama.. amin..

No comments:

Post a Comment