Wednesday, December 31, 2014

Buku baru..

Hari ini..malam ini.. muka surat terakhir perjalanan hidup aku di 2014.. maka,,kan ku tutup buku ini dengan senyuman..selamat datang 2015.. 2014,,aku tinggalkan dikau dengan segala kenangan pahit manis ku..kenangan bersama dia.. ah,,dia yang berjaya mencuri tumpuan ku..dia yang berjaya membuat ku separuh mati merindui..dia yang berjaya merampas tidur lena ku..masih syg kah aku padanya..?hati di robek dengan soalan yang makin menghantui.. tak...tak mungkin lagi aku dengannya..dia milik org lain..siapa la aku untuk menjadi yang ketiga dalam kisah mereka..dalam sesebuah kisah cinta,hanya mampu mempunyai 2 watak.. aku doakan mereka bersama.. selamanya.. 

tulus ikhlas dari hati....ku tinggal kan segala nya dibelakang.. dia?? dia juga kan ku semadikan dalam kotak memori ku seperti yang lain.. 



No comments:

Post a Comment