Sunday, April 29, 2012

Bersih 3.0

semua orang kecoh pasal BERSIH 3.0.. aku pelik la.. kenapa perlu adakan perhimpunan semua tu?? ikut saja la apa yang kerajaan dah buat?? tak cukup bagus lagi ka apa yang kerajaan dah buat untuk negara MALAYSIA?? Perdana Menteri kita dah cuba sedaya- upaya nak bangun kan negara ni.. support la.. ini tidak.. asyik bangkang saja terus.. ingat.. kalau tak ada kerajaan UMNO,, negara kita masih tak bebas.. sanggup ka korang makan ubi kayu macam zaman penjajah dulu?? nenek moyang kita sendiri dah tak sanggup,,ini kan pulak kita yang selalu jumpa makanan yang hebat-hebat.. sejarah dah ajar kita.. dah bagi tau apa-apa yang kita perlu tau.. jangan kita lupa pada mata pelajaran sejarah masa kita belajar di sekolah menengah dulu.. semua orang punya pendapat sendiri.. tapi bagi aku,,darah yang mengalir dalam tubuh aku ni,,darah UMNO!! sampai berapa keturunan sekali pun,, aku akan kenang jasa pemimpin dulu yang membebaskan negara kita tanpa sebarang pertumpahan darah..i love Malaysia.. aku tak membelot pada pemimpin aku.. dan,,my favourite..,,Tun Dr.Mahathir Mohd.. semoga allah panjangkan usia mu.. jasamu tetap ku kenang.. aku tak kan jadi orang melayu yang mudah lupa..

No comments:

Post a Comment