Sunday, September 12, 2010

N!@T H@T!

Tahun nie,, aku banyak sangat buat salah… banyak sangat2… aku tak tau la aku nie wajar dimaafkan atau tak… yang pasti aku dah mintak maaf dengan semua orang… hmmm… kakak aku pulak hidup bahagia sangat… kadang2 aku terfikir jugak… kenape aku tak boleh hidup bahagia macam orang lain?? Adakah kerna aku nie tak macam perempuan cantik yang lain ke?? Or aku nie kekurangan sangat… aku nie bukan nak semua orang suka aku… cukup la sekadar orang memahami aku yang sebenarnye… cukup la sekadar orang tak mengejek fizikal aku… aku sedar aku nie tak secantik bidadari duniawi yang menjadi idaman setiap orang… tapi aku jugak punya perasaan yang boleh terusik seandainye hati menyukai… hmmm… ntah la… namun aku mengerti suatu perkara,, aku masih punya harga diri yang kukuh di jiwa… satu-satunya harta yang paling disayangi… hmm… di bulan syawal nie… aku pohon sejuta kemaafan andai lidah terlanjur b’bicara dan hati silap mentafsir… sesungguh nye aku hanya hamba ALLAH yang biasa dan tak kan lepas dari salah dan dosa…

No comments:

Post a Comment